Հաճախ Տրվող Հարցեր

 

Բարի գալուստ TotoGaming-ի Հաճախ Տրվող Հարցերի էջ: Այստեղ Դուք կգտնեք մեր Հաճախորդների բարձրաձայնած առանցքային հարցերի պատասխանները: Այս էջում Ձեզ հետաքրքրող հարցերի պատասխանները չգտնելու դեպքում կարող եք կապ հաստատել Հաճախորդների աջակցման թիմի հետ: Մեր մասնագետները ուրախ կլինեն օգնել Ձեզ, և գուցե Ձեր հարցն էլ հայտնվի մեր Հաճախ Տրվող Հարցերի ցանկում:

Ինչպե՞ս վերիֆիկացնեմ խաղային հաշիվը

Խաղային հաշվի ամբողջական վերիֆիկացման համար անհրաժեշտ է հաստատել բջջային համարը, էլ. հասցեն և անձնագրային տվյալները:

1. Բջջ. համարը հաստատելու համար՝

- Մուտք գործե՛ք Ձեր խաղային հաշվի «Անձնական տվյալները» բաժին,

- Սեղմե՛ք բջջ. համարի դիմաց գտնվող «Ստանալ» կոճակը,

- Ձեր բջջ. համարին կստանաք կոդ: Մուտքագրե՛ք այն «Լրացնել կոդը» դաշտում:

2. Էլ. հասցեն հաստատելու համար՝

- Մուտք գործե՛ք Ձեր խաղային հաշվի «Անձնական տվյալները» բաժին,

- Սեղմե՛ք էլ. հասցեի դիմաց գտնվող «Ուղարկել» կոճակը,

- Ձեր էլ. հասցեին կստանաք կոդ: Մուտքագրե՛ք այն «Լրացնել էլ. փոստ կոդը» դաշտում:

3. Անձնագրային տվյալները հաստատելու համար կա երկու եղանակ՝

ա) Ուղարկե՛ք անձնագրի հիմնական և գրանցման էջերի (2-5) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտի) երկու կողմերի սկան (scan) կամ լուսանկարած տարբերակները [email protected] էլ. հասցեին՝ թեմայի դաշտում նշելով «Անձնագրի վերիֆիկացում» (կամ ուղարկե՛ք օնլայն չաթի միջոցով):

Կարևոր է. Լուսանկարում փաստաթղթի չորս եզրերը պետք է ամբողջությամբ տեսանելի լինեն:

բ) Կցե՛ք Ձեր փաստաթուղթն ինքնուրույն: Հետևե՛ք այս քայլերին՝

- Մուտք գործե՛ք Կազինո, ապա՝ «Փաստաթղթեր» բաժին,

- Ընտրե՛ք փաստաթղթի տեսակը (օրինակ՝ անձնագիր),

- Ընտրե՛ք նկարը կամ սկանը Ձեր համակարգչից կամ հեռախոսից,

- Սեղմե՛ք «Ներբեռնել»:

Ներբեռնելիս համոզվե՛ք, որ.

· Ֆայլը JPG, PNG կամ GIF ձևաչափով է և չի գերազանցում 30 MB-ը,

· Փաստաթղթի վավերականության ժամկետն անցած չէ,

· Պատկերն իրական գույներով է, ոչ թե սև-սպիտակ,

· Պատճենը կատարված է փաստաթղթի բնօրինակից, չի թույլատրվում որևէ թվային մոնտաժ:

Ինչպե՞ս վերականգնեմ մուտքանունս

Մուտքանունը վերականգնելու համար՝

- Մուտքի բացվող պատուհանում ընտրե՛ք «Մոռացե՞լ եք մուտքանունը» տարբերակը,

- Մուտքագրե՛ք Ձեր էլ. հասցեն կամ բջջ. համարը (+374 ֆորմատով), որը նշել եք կայքում գրանցվելիս,

- Ակտիվացրե՛ք «Ես ռոբոտ չեմ» անվտանգության դաշտը և սեղմե՛ք «Հաջորդ» կոճակը:

Ձեր էլ. հասցեին կամ բջջ. համարին կուղարկվի Ձեր մուտքանունը:

Կարևոր է. Եթե մոռացել եք և՛ մուտքանունը, և՛ գաղտնաբառը, ապա առաջին հերթին վերականգնե՛ք մուտքանունը, քանի որ առանց մուտքանվան չեք կարող վերականգնել գաղտնաբառը:

«Ես ռոբոտ չեմ» դաշտն ակտիվացնելիս կարող է բացվել պատուհան, որտեղ նշված կլինի, թե ինչ գործողություն է անհրաժեշտ կատարել:

Ինչպե՞ս վերականգնեմ գաղտնաբառս

Գաղտնաբառը վերականգնելու համար՝

- Մուտքի բացվող պատուհանում ընտրե՛ք «Մոռացե՞լ եք գաղտնաբառը» տարբերակը,

- Առաջին տողում լրացրե՛ք Ձեր մուտքանունը (լոգինը),

- Երկրորդ տողում մուտքագրե՛ք Ձեր էլ. հասցեն կամ բջջ. համարը (+374 ֆորմատով),

- Ակտիվացրե՛ք «Ես ռոբոտ չեմ» անվտանգության դաշտը, ապա սեղմե՛ք «Հաջորդ» կոճակը,

- Բացված պատուհանում լրացրե՛ք Ձեր էլ. հասցեին կամ բջջ. համարին ուղարկված վերականգնման կոդը,

- Ընտրե՛ք նոր գաղտնաբառ,

- Հաստատման համար սեղմե՛ք «Փոխել գաղտնաբառը» կոճակը:

Կարևոր է. Եթե մոռացել եք և՛ մուտքանունը, և՛ գաղտնաբառը, ապա առաջին հերթին վերականգնե՛ք մուտքանունը, քանի որ առանց մուտքանվան չեք կարող վերականգնել գաղտնաբառը:

«Ես ռոբոտ չեմ» դաշտն ակտիվացնելիս կարող է բացվել պատուհան, որտեղ նշված կլինի, թե ինչ գործողություն է անհրաժեշտ կատարել:

Ինչպե՞ս փոխեմ խաղային հաշվում գրանցված բջջ. համարը

Խաղային հաշվում գրանցված բջջ. համարը փոխելու դեպքում դիմե՛ք մեր մասնագետներին: Նրանք կկատարեն անհրաժեշտ ստուգումները, որից հետո կփոխեն համարը:

Նաև անհրաժեշտ է ուղարկել անձնագրի հիմնական և գրանցման էջերի (2-5) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտի) երկու կողմերի սկան (scan) կամ լուսանկարած տարբերակները [email protected] էլ. հասցեին: Նամակի թեմայի դաշտում նշե՛ք «Բջջ. համարի փոփոխություն», իսկ նամակում՝ այն համարը, որով պետք է փոխարինել գործողը:

Կարևոր է. Լուսանկարում փաստաթղթի չորս եզրերը պետք է ամբողջությամբ տեսանելի լինեն:

Ինչպե՞ս փոխեմ խաղային հաշվում գրանցված էլ. հասցեն

Խաղային հաշվում գրանցված էլ. հասցեն փոխելու դեպքում դիմե՛ք մեր մասնագետներին: Նրանք կկատարեն անհրաժեշտ ստուգումները, որից հետո կփոխեն էլ. հասցեն:

Նաև անհրաժեշտ է նոր էլ. հասցեից ուղարկել անձնագրի հիմնական և գրանցման էջերի (2-5) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտի) երկու կողմերի սկան (scan) կամ լուսանկարած տարբերակները [email protected] էլ. հասցեին՝ թեմայի դաշտում նշելով «Էլ. հասցեի փոփոխություն»:

Կարևոր է. Լուսանկարում փաստաթղթի չորս եզրերը պետք է ամբողջությամբ տեսանելի լինեն:

Ինչպե՞ս փոխեմ խաղային հաշվում գրանցված անձնագրային տվյալները

Խաղային հաշվում գրանցված անձնագրային տվյալները փոխելու դեպքում դիմե՛ք մեր մասնագետներին: Նրանք կկատարեն անհրաժեշտ ստուգումները, որից հետո կփոխեն տվյալները:

Նաև անհրաժեշտ է ուղարկել նոր անձնագրի հիմնական և գրանցման էջերի (2-5) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտի) երկու կողմերի սկան (scan) կամ լուսանկարած տարբերակները [email protected] էլ. հասցեին՝ թեմայի դաշտում նշելով «Անձնագրի փոփոխություն»:

Կարևոր է. Լուսանկարում փաստաթղթի չորս եզրերը պետք է ամբողջությամբ տեսանելի լինեն:

Ինչպե՞ս ապաակտիվացնեմ խաղային հաշիվս

Հաշիվը կարող եք ապաակտիվացնել երկու եղանակով՝

1. Օնլայն չաթի միջոցով

Մուտք գործե՛ք Ձեր խաղային հաշիվ և չաթով հայտնե՛ք, որ ցանկանում եք ապաակտիվացնել հաշիվը: Ապաակտիվացումը կկատարվի 1 ժամվա ընթացքում:

2. Էլ. նամակի միջոցով

Ուղարկե՛ք անձնագրի հիմնական և գրանցման էջերի (2-5) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտի) երկու կողմերի սկան (scan) կամ լուսանկարած տարբերակները [email protected] էլ. հասցեին՝ նամակում նշելով, որ ցանկանում եք ապաակտիվացնել խաղային հաշիվը:

Ինչպե՞ս վերաբացեմ խաղային հաշիվս

Հաշիվը կարող եք վերաբացել երկու եղանակով՝

1. Հեռախոսով

Խաղային հաշվում գրանցված բջջ. համարից զանգահարե՛ք մեզ՝ +374 60 70 00 00։

2. Էլ. նամակի միջոցով

Ուղարկե՛ք անձնագրի հիմնական և գրանցման էջերի (2-5) կամ նույնականացման քարտի (ID քարտի) երկու կողմերի սկան (scan) կամ լուսանկարած տարբերակները [email protected] էլ. հասցեին՝ նամակում նշելով, որ ցանկանում եք վերաբացել խաղային հաշիվը:

Ինչպե՞ս գումար մուտքագրեմ խաղային հաշվին

Ձեր խաղային հաշվին գումար մուտքագրելու համար՝

- Կայքի վերևի աջ հատվածում սեղմե՛ք Ձեր մուտքանվան կամ հաշվեկշռի վրա,

- Սեղմե՛ք «Համալրում»,

- Ընտրե՛ք Ձեզ հարմար վճարման եղանակը,

- Լրացրե՛ք անհրաժեշտ տվյալները և հաստատե՛ք:

Դուք կարող եք համալրել Ձեր հաշիվը հետևյալ եղանակներով՝

· IDram, MobiDram, Telcell էլեկտրոնային դրամապանակներ,

· ArCa/Visa/MasterCard վճարային քարտեր (միայն հայկական բանկերի կողմից թողարկված),

· Telcell/IDram/EasyPay/MobiDram/Converse/Toto տերմինալներ,

· Մեր սպասարկման կենտրոններում՝ կանխիկ տարբերակով:

Ինչպե՞ս գումար ելքագրեմ խաղային հաշվից

Ձեր խաղային հաշվից գումար ելքագրելու համար՝

- Կայքի վերևի աջ հատվածում սեղմե՛ք Ձեր մուտքանվան կամ հաշվեկշռի վրա,

- Սեղմե՛ք «Ելքագրում»,

- Ընտրե՛ք Ձեզ հարմար վճարման եղանակը,

- Լրացրե՛ք անհրաժեշտ տվյալները և հաստատե՛ք:

Դուք կարող եք գումար հանել Ձեր հաշվից հետևյալ եղանակներով՝

· ArCa համակարգի կողմից սպասարկվող քարտեր,

· IDram, EasyWallet, Tellcell էլեկտրոնային դրամապանակներ,

· Bank Transfer վճարային համակարգ,

· Toto տերմինալներ,

· Մեր սպասարկման կենտրոններում:

 

Կարևոր է իմանալ

Կան բանկեր, որոնց թողարկած քարտերը ArCa համակարգի կողմից չեն սպասարկվում: Հետևաբար հնարավոր չէ ելքագրման հայտ ներկայացնել այդ բանկերին պատկանող քարտերով: Նման բանկերի թվին են պատկանում՝ «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ, «ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ» ՓԲԸ և «Յունիբանկ» ԲԲԸ:

Բանկային քարտի կամ էլ. դրամապանակի վրա ելքագրման հայտ ներկայացնելու դեպքում այն պետք է պատկանի տվյալ խաղային հաշվի օգտատիրոջը:

Ինչպե՞ս չեղարկեմ գումարի ելքագրման հայտը

1. Կազինո բաժնում՝

- Մուտք գործե՛ք «Գործարքներ»,

- Բացված պատուհանի «Գործարքի Տեսակ» հատվածից ընտրե՛ք «Կանխիկացման Հայտեր»,

- Ընտրե՛ք ժամանակահատվածը,

- Սեղմե՛ք դեռևս չհաստատված ելքագրման հայտի չեղարկման կոճակը (X):

2. Սպորտ բաժնում՝

- Մուտք գործե՛ք «Գործարքներ»,

- Սեղմե՛ք «Համալրումներ/Ելքագրումներ»,

- Ընտրե՛ք ժամանակահատվածը,

- Սեղմե՛ք դեռևս չհաստատված ելքագրման հայտի «Չեղարկել» կոճակը:

Ինչպե՞ս գումար փոխանցեմ կազինո և սպորտ բաժինների միջև

Բաժինների միջև փոխանցում կատարելու համար՝

- Կայքի վերևի աջ հատվածում սեղմե՛ք Ձեր մուտքանվան կամ հաշվեկշռի վրա,

- Մուտք գործե՛ք «Փոխանցում» բաժին,

- Բացված պատուհանում սլաքների միջոցով ընտրե՛ք, թե որ բաժնից որ բաժին է կատարվում փոխանցումը (առաջին դաշտում պետք է երևա այն բաժինը, որտեղից դուրս կգա փոխանցվող գումարը, իսկ երկրորդում՝ ուր կփոխանցվի),

- Նշե՛ք գումարի չափը «Գումար» դաշտում,

- Սեղմե՛ք «Փոխանցում»:

Կարևոր է. Փոխանցումներ հնարավոր է կատարել միայն սեփական հաշիվների միջև (Կազինո-Սպորտ և հակառակը), այլ օգտատիրոջ խաղային հաշվին գումար փոխանցել հնարավոր չէ:

Ինչպե՞ս գրանցվեմ կայքում

Totogaming.am կայքում գրանցվելու համար՝

- Սեղմե՛ք կայքի վերևի աջ անկյունում գտնվող ԳՐԱՆՑՎԵԼ կոճակը,

- Բացված պատուհանում լրացրե՛ք համապատասխան դաշտերը,

- Սեղմե՛ք ԱՎԱՐՏԵԼ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏԵԼ ՏՎՅԱԼՆԵՐԸ կոճակը:

Տվյալները ճիշտ լրացնելու դեպքում գրանցումը հաջողությամբ կիրականացվի:

Կարևոր է իմանալ.

✓ Կազմակերպության ծառայություններից կարող են օգտվել բացառապես 21 տարին լրացած անձինք:

✓ Յուրաքանչյուր անձ կարող է ունենալ միայն մեկ խաղային հաշիվ: